vrijdag 1 mei 2015

How to: je kamer opfleuren met design

Hey allemaal!
Afgelopen woensdag ben ik tussen het leren door even naar de Xenos geweest, want wat is die nieuwe folder ontzettend leuk dit keer! Ik vind van die design woon accessoires heel erg mooi, maar helaas zijn die vaak duur. Gelukkig heeft Xenos dit keer veel woon spulletjes die net zo mooi zijn als 'originele' design artikelen, maar nu natuurlijk voor een veel leuker prijsje. Ik ben zeer goed geslaagd bij de Xenos en in deze blogpost geef ik wat tips over hoe je je kamer op kunt fleuren met deze (goedkope) design woon accessoires :)

Op bovenstaande foto staan een zeshoekig dienblad (€5,99), een zeshoekig bakje (uit een set van een dienblad met bakjes, €6,99) en een superleuke fles roze limonade (€2,99) die ik allemaal bij de Xenos heb kunnen scoren. Zo'n dienblad is superhandig voor op je kamer. Ik heb er dit keer gewoon vanalles opgezet om het op te fleuren, ziet er altijd wel gezellig uit. De bakjes zijn heel handig om snoepjes of sieraden in te doen en de fles limonade is natuurlijk heel lekker, maar als de limo op is, kun je de fles gebruiken om er leuke lentebloemen in te doen :) (Het andere glaasje is van de Hema, waar ze nu ook hele toffe woonspulletjes hebben!)


Ook kocht ik dit metalen mandje (€5,99) bij de Xenos. De koper kleur in woon accessoires kwam vorig seizoen al om de hoek kijken, maar nu is het echt helemaal hip! Dit mandje heb ik nu gevuld met wat bolletjes wol en een haaknaaldje (van de Kruidvat), maar je kunt er ook een bloempot met plantje in zetten of het gebruiken voor je sokken. 


Dit kistje met een grafische print (€5,99) van de Xenos vond ik echt té leuk om te laten liggen. Perfect om al je frutsels en sieraden in te stoppen en het ziet er nog eens geweldig uit ook! Ik heb het doosje gecombineerd met een kaarsenhouder en dinerkaarsen van de Hema. Het uiltje heb ik ooit in een klein zaakje gekocht, maar ik weet niet meer waar...


Ook deze letterslinger (€4,99) moest ik gewoon meenemen! Bij deze slinger krijg je allerlei losse letters en cijfers en kun je zelf woorden maken voor aan de muur, superleuk! Ik had zo'n slinger wel al eens in een winkel gezien, maar nu kon ik hem voor een leuke prijs meenemen van de Xenos. Ik heb er mijn naam mee gemaakt en boven mijn bed gehangen met wat sterren die ooit bij Flow magazine zaten.

Nou, ik ben in ieder geval heel goed geslaagd bij de Xenos dit keer! Heel jammer voor mijn portemonnee, maar heel gaaf voor mijn kamer. Die ziet er nu weer helemaal fris en zomerklaar uit :)


Wat vinden jullie van betaalbare design accessoires?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten